Бло

г

Загалом процес розробки сайту можна розділити на п’ять етапів (формування технічного завдання, розробка дизайну сайту, верстка дизайн-макетів, підключення до адміністративної частини та програмування, наповнення сайту інформацією). Як на мене усі вони є рівноцінно важливі для того, щоб на виході можна було отримати справді якісний продукт. Проте досить часто трапляється, що власники сайтів забувають про останній етап – внесення контенту сайту. От і появляється в інтернеті величезна кількість сайтів, які або ж взагалі ненаповнені, або ж вони залишаються на рівні, на якому їх здав розробник сайту і оновлюються вкрай рідко.

Емейл-маркетинг напевно є найбільш суперечливим видом інтернет-реклами, який викликає велику кількість запитань і стільки ж пустих відповідей. Більшість з нас, таке враження, що стоїть на роздоріжжі: ніби і хоче спробувати, і тим самим залучити нову цільову аудиторію, а ніби і боїться. Звичайно, можна довго описувати усі переваги, які може дати нам розсилка емейл-повідомлень, проте я б не хотіла переконувати у «цілющих» властивостях емейл-розсилки. Є одне українське прислів'я: «Вовка боятися — в ліс не ходити». Спробуйте, і ви самі зможете дати відповідь, чи ефективне це рішення для вас, чи ні.

Хтось мусив це зробити!

Редизайн сайту "EVERLEGAL"

 

Логотип для навчальної платформи "ENLEAD"

 

Логотип для компанії "FOTEL"

 

Сайт для одного із найбільших українських виробників кондитерської продукції "Konti"

 
Розкажіть нам про свій проект!