Бло

ґ

Перед початком роботи над проектом, обидві сторони співпраці найбільше цікавить питання вартості. Виконавець хоче отримати максимальний прибуток, а замовник - якісний продукт за прийнятну ціну.

Що спільного у презерватива і технічного завдання (ТЗ)? Насправді, значно більше ніж здається на перший погляд. Для того, щоб відповісти на це цікаве запитання, давайте спробуємо спочатку проаналізувати — що таке ТЗ і для чого воно потрібне.

Загалом процес розробки сайту можна розділити на п’ять етапів (формування технічного завдання, розробка дизайну сайту, верстка дизайн-макетів, підключення до адміністративної частини та програмування, наповнення сайту інформацією). Як на мене усі вони є рівноцінно важливі для того, щоб на виході можна було отримати справді якісний продукт. Проте досить часто трапляється, що власники сайтів забувають про останній етап – внесення контенту сайту. От і появляється в інтернеті величезна кількість сайтів, які або ж взагалі ненаповнені, або ж вони залишаються на рівні, на якому їх здав розробник сайту і оновлюються вкрай рідко.

На момент створення блогу передбачалось, що гілку "Дизайн" будуть наповнювати власне дизайнери. Але, оскільки зараз всі дизайнери страшенно зайняті і роблять перерви в роботі лише на сон і прийом їжі (а одного з них ще і в армію забрати хочуть), написати статтю довелось мені.

Емейл-маркетинг напевно є найбільш суперечливим видом інтернет-реклами, який викликає велику кількість запитань і стільки ж пустих відповідей. Більшість з нас, таке враження, що стоїть на роздоріжжі: ніби і хоче спробувати, і тим самим залучити нову цільову аудиторію, а ніби і боїться. Звичайно, можна довго описувати усі переваги, які може дати нам розсилка емейл-повідомлень, проте я б не хотіла переконувати у «цілющих» властивостях емейл-розсилки. Є одне українське прислів'я: «Вовка боятися — в ліс не ходити». Спробуйте, і ви самі зможете дати відповідь, чи ефективне це рішення для вас, чи ні.

Про зростання українського інтернет-ринку не писав хіба що лінивий. Кожне онлайн-видання наводить свої космічні цифри з дев'ятьма нулями, ілюструючи тенденцію зміни кількості замовлених через інтернет товарів. Кількість українських інтернет-користувачів вже майже перевалила за половину населення країни, а соціальними мережами користується вже кожен 5-тий українець. Бізнес-сегмент теж не відстає: не мати сайту компанії, або хоча б сторінки в онлайн-каталозі вже вважається поганим тоном. Акціонерні товариства взагалі забов'язані законом мати власні веб-сторінки в інтернеті.

Хтось мусив це зробити!

Сайт логістичної компанії «REAL TRUCKING»

 

Дизайн етикеток та упаковок для «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»

Коли вибираємо товар на полицях магазину, завжди звертаємо увагу на дизайн упаковки. А якщо ви клієнт «МЕТРО», тоді точно бачили й наші роботи

 

Дизайна Android додатку «Trainmedo»

Завжди мріяли бути чемпіоном з верхової їзди, але не можете знайти тренера? Не біда! Зі зручним додатком Trainmedo, навчання проходитиме дуже просто.

 

Дизайн та розробка сайту юридичної фірми «EVERLEGAL»

Сайт для EVERLEGAL — це баланс між функціональністю та естетикою. Приготуйтесь милуватися ним.

 
Розкажіть нам про свій проект!