• Портфоліо
  • Розробка
  • Бриф
  • Дизайн
  • Ми
ua en jp

Дизайн логотипів та розробка фірмових стилів

Ми пропонуємо інноваційні візуальні рішення

Ми не просто малюємо дизайн логотипів — ми створюємо та розвиваємо бренди, починаючи від ідеї та неймінгу, закінчуючи брендбуком з елементами фірмового стилю.

Ми працюємо ретельно та ніколи не обіцяємо швидкого результату. Лише на збір та аналіз інформації, формування асоціативних карт та підготовку концепцій для створення фірмового стилю ми витрачаємо море часу. Проте результат того вартий та не залишить байдужим ні вас, ні ваших клієнтів. Ви отримаєте не просто беззмістовний набір графічних символів, а повноцінний бренд зі своєю ідеєю, легендою та філософією, яка знайде відображення як в дизайні логотипу, так і в кожному з елементів фірмового стилю. То як — будемо працювати?

Дизайн фірмового стилю «Wishround»

 

 
Неймінг та дизайн фірмового стилю «Grassfield»

Неймінг та дизайн фірмового стилю «Grassfield»

 

 

Розробка елементів фірмового стилю для компанії «XServer»

 

 
Ми розробляємо комплексні стратегії для створення цілісного образу бренду
Портфоліо
Розкажіть нам про свій проект!

Ми пропонуємо повний спектр послуг зі створення дизайну фірмового стилю компанії

Неймінг та створення легенди

В назві компанії має значення не тільки сенс, значення, а й милозвучність, ритм та легкість у вимові. Ми враховуємо особливості артикуляції кожного із звуків у назві, як вона звучатиме, якщо її вимовляти швидко, озвучувати по телефону тощо. Кожну запропоновану назву ми обов’язково перевіряємо на унікальність, а також вказуємо вільні домени для сайту.

Створення легенди бренду — процес не менш відповідальний.Історія бренду наповнює сенсом діяльність компанії та робить її ближчою до споживачів. Легенда розповість, хто ви, навіщо почали свою діяльність, чого ви хочете досягти, для кого ви працюєте тощо. Ми знаємо, що найкраще запам'ятовуються емоційно забарвлені історії, які викликають приємні емоції.

Ну нічого собі! Ясно

Дизайн логотипу

Логотип — це основний візуальний елемент дизайну фірмового стилю компанії. Логотип буде розміщений на вашому сайті, візитках, фірмових бланках, листах та інших носіях айдентики. Уявляєте, скільки людей його побачить?

Яким має бути логотип? По-перше, дизайн логотипів повинен сприйматися цілісно і однозначно, а не як група розрізнених, нічим не пов'язаних деталей. По-друге, він повинен бути впізнаваним. Ще нікому не вдалося досягти справжнього успіху, копіюючи інших.

По-третє, логотип повинен бути зручним для використання і добре виглядати на різних типах носіїв, навіть якщо від нього забрати словесну частину і залишити сам знак. Розробка логотипу передбачає врахування всіх можливих середовищ функціонування — як він виглядатиме на різних поверхнях, на маленькій та великій площі, на якому тлі його використовувати найефектніше та безліч інших нюансів.

Хто б міг подумати! Продовжуйте! Зрозуміло

Створення фірмового стилю

Не варто недооцінювати значення айдентики. Вона потрібна будь-якій компанії, яка хоче добре запам'ятатися своїм клієнтам та вирізнитися серед своїх конкурентів.

В межах розробки фірмового стилю ми створимо фірмові бланки, візитки, конверти, набір іконок, патерн — словом, все, що вам необхідно для ідентифікації своєї компанії.

Отакої! Сховати

Розробка брендбуку

Дизайнер, створюючи айдентику, передбачає умови, за яких вона виглядатиме максимально ефектно. Разом з логотипом та фірмовим стилем ми розробляємо інструкцію з використання основних графічних елементів дизайну фірмового стилю, шрифтів та кольорів.

В керівництві по використанню фірмового стилю ми детально розписуємо та ілюструємо, яких маніпуляцій зі складовими айдентики слід уникати, а які можна собі дозволити.

Ого-го! Класно, йдемо далі

Редизайн

Редизайн зазвичай проводять, щоб освіжити в пам'яті споживачів образ компанії та підкреслити її унікальність, тобто диференціювати себе серед конкурентів. Редизайн дозволяє посилити лояльність постійних клієнтів та залучити нових.

Від мінімальних змін для наслідування існуючого стилю та впізнаваності, до повного переосмислення ідеї бренду та її візуального відображення — ми можемо релізувати все!

Зрозуміло, але я хочу знати ще Ну тепер ясненько!

Дизайн фірмового стилю для венчурного фонду «BeValue»

 

 

Дизайн логотипу компанії «С.А.В.Е.»

 

 

Створення дизайну логотипу для компанії «Українські джерела»

 

 
Ми можемо зробити все — від неймінгу до айдентики
Портфоліо
Розкажіть нам про свій проект!

5 етапів створення дизайну логотипу та фірмового стилю

Заповнення брифу

На цьому етапі ми проводимо інтерв'ювання: ви ділитеся баченням свого бізнесу, зазначаєте його місію, цілі, аудиторію (демографічні показники, стать, статус та інше), перспективи розвитку, а також висловлюєте свої побажання. Це дозволить нам зрозуміти, в якому саме напрямку рухатися для створення дизайну логотипу.

Аналіз споживачів та бенчмаркинг

Ми виходимо в світ та оцінюємо логотипи та фірмові стилі ваших конкурентів, визначаємо, яка айдентика працює, а яка ні і чому. Глибокий аналіз ринку (як українського, так і закордонного) та бенчмаркинг дозволють нам створювати справді унікальні з точки зору форми та змісту речі.

Генерація концепцій та розробка логотипу

На основі заповненого брифу та дослідження ринку ми формуємо ідеї. Ви зможете оцінити нашу роботу ще на рівні скетчів — це вбереже вас від непрогнозованих результатів, а нас — від потреби згодом все переробляти.

Ментальні карти, латеральне мислення, алкогольні напої — ми використовуємо весь арсенал легальних засобів, щоб придумати круту ідею. Після цього ми розробляємо кілька концептуально різних логотипів, серед яких ви можете обрати той, що буде вам ближче до душі.

Дізнатися ще! Згорнути

Розробка фірмового стилю

Як тільки ви затверджуєте дизайн логотипу, ми приступаємо до створення фірмового стилю компанії. Ми визначаємо єдину ідею, меседж, палітру кольорів, шрифти, патерни, декоративні елементи та інші візуальні елементи.

Фінальні штрихи

Ми переходимо до розвитку вибраної концепції дизайну логотипу та фірмового стилю і готуємо презентацію. Представлення концепцій у вигляді реалістичних зображень дозволить вам оцінити, як виглядатиме айдентика в дійсності на різних носіях.

Зазвичай клієнтам достатньо однієї ітерації, щоб вибрати логотип. Але якщо раптом ви не впевнені, ми можемо приступити до другої ітерації розробки логотипу і почати все з початку.

Після того, як ви затвердите дизайн логотипу та фірмового стилю, ми з чистою совістю передамо все це добро вам у векторному та інших необхідних форматах.

Я хочу знати все! Фух, тепер все ясно!

Також пропонуємо

Дизайн сайтів
ДЕТАЛЬНІШЕ
Дизайн інтерфейсів, UI/UX
ДЕТАЛЬНІШЕ

Хтось мусив це зробити!

Медична платформа "PeteHealth"

 

Дизайн обкладинки для книги "Столітній чоловік, що виліз у вікно і зник"

 

Платформа для референцій "LEGAL MATES"

 

FundFlow - онлайн платформа для подій