Яку інформацію має передавати логотип

Добро пожаловать в реальную жизнь! Она довольно паршивая, но ты втянешься! © "Друзья"

Логотип є одним із найважливіших елементів іміджу компанії. Дивлячись на нього, у людини справляється враження про організацію, її цілі та діяльність. Крім того, він допомагає запам’ятати бренд та, що найголовніше — це відрізняти компанію від її конкурентів. От тому і виникає величезна проблема, коли потрібно його розробити. 

Чомусь у більшості людей виникає думка, що логотип насамперед повинен відображати суть діяльності компанії. До прикладу, якщо ви займаєтеся ремонтом автомобілів, то без них на логотипі не обійтися; якщо сільським господарством  - обов’язковими є колоски жита чи хоча б жовті відтінки; якщо дитячими товарами, то без кольорових шрифтів з коміксів — нікуди, і так далі.

Проте тут захована одна така загадка — логотип повинен передавати не завжди суть діяльності, а філософію компанії та той посил, який вона хоче сказати своєму покупцеві. 

І це можна простежити на прикладі логотипів відомих як українських, так і закордонних компаній.  Наприклад, візьмемо славнозвісний логотип компанії Найк, який символізує постійний рух, а один з логотипів компанії Адідас передає суть гори завдань, які потрібно виконати, та цілей, які потрібно досягнути. Таких прикладів можна наводити безліч. Головне, що більшість логотипів, які ми пам’ятаємо, взагалі не є прямим відображенням діяльності компанії, але з нічим іншим, окрім неї, не асоціюються (надкушене яблуко, ягуар…).  

Які ж потрібно поставити вимоги перед логотипом:

1. Запам’ятовуваність. Він просто повинен врізатися в пам’ять тих, хто на нього дивиться. 

2. Оригінальність. Компанію повинні відрізняти від десятків конкурентів та ідентифікувати на ринку.

3. Асоціативність. Логотип повинен викликати певні асоціації і пригадуватися при потребі.

4. Універсальність. Навіть якщо ви продаєте бізнес-книги, а потім вирішили пропонувати жіночу білизну, хороший логотип не мав би стати вам на заваді.

5. Унікальність. Краще без копіювання чужих ідей та помилок.

Задача не з простих, проте звісно нічого неможливого немає — потрібно лише трошки фантазії та роздумів і у вас все вдасться :)

Розкажіть нам про свій проект!