Внесення контенту сайту – важливо чи ні?
- 29 Вересня 2013
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
- Адміністрування
- Різне
- 2912
Загалом процес розробки сайту можна розділити на п’ять етапів (формування технічного завдання, розробка дизайну сайту, верстка дизайн-макетів, підключення до адміністративної частини та програмування, наповнення сайту інформацією). Як на мене усі вони є рівноцінно важливі для того, щоб на виході можна було отримати справді якісний продукт. Проте досить часто трапляється, що власники сайтів забувають про останній етап – внесення контенту сайту. От і появляється в інтернеті величезна кількість сайтів, які або ж взагалі ненаповнені, або ж вони залишаються на рівні, на якому їх здав розробник сайту і оновлюються вкрай рідко.
Перш за все, потрібно пам’ятати, що сайт – це лице вашої компанії в очах інтернет-користувачів, а їх кількість в Україні постійно зростає. І коли вони бачать пусті сторінки вашого сайту, це не сприяє тому, щоб вони перейшли в категорію ваших клієнтів.
Окремої уваги заслуговують розділи новин, блогів і подібних, які відображають час, коли вони внесені. Потрібно одразу розуміти, що ці розділи потребують постійного оновлення. Відвідувач сайту, побачивши минулорічну новину, може зробити висновок, що інформація на сайті з того часу не оновлювалася, або ж сайт недіючий, або ж що компанія вже не працює на ринку. У всіх трьох випадках він скоріш за все буде шукати інших партнерів та постачальників. Мабуть на стадії, коли визначаєте функціонал сайту з розробником, обдумайте, чи зможете ви забезпечити їх регулярне оновлення.
Варто пам’ятати, що усі затрати та зусилля вкладені у роботу сайту – це інвестиція в розвиток вашого бізнесу. І тільки вклавши кошти та час, ви зможете отримати інструмент з допомогою, якого зможете реалізовувати заплановані маркетингові цілі. В протилежному випадку ви просто отримаєте результат, який по суті ніякої користі не приносить, а сайт перетвориться з активу компанії у так звану «валізу без ручок».
Мабуть в багатьох крутиться думка про те, що сайт явного прибутку їм наразі не приноситaь, то і приділяти йому часу нема потреби. Так, дайте йому шанс, виділіть хоча б годину в тиждень, бо інакше він ніколи прибутку вам не принесе. Мені це нагадує ситуацію, коли ви купили автомобіль і не їздите на ньому тому, що потрібно заправляти пальним.
Хотілося, щоб усі на виході отримували сайти, які радуватимуть око та приноситимуть прибутки, які значно перевищуватимуть затрати на розробку та ведення сайту.