Від ідеї до проекту
- 21 Травня 2014
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
- 4197
Кількість успішних веб-проектів щороку зростає, як і зростає кількість тих, хто хоче запустити свій стартап. В більшості випадків ідеї беруться із вже існуючих реалізованих проектів. Тому доволі часто у запитах зустрічаються фрази «зробіть нам другу розетку» чи «ми б хотіли сайт як портал сландо». Насправді, це і стартапами важко назвати. Чомусь виникає враження, що не всі навіть вникають у суть проекту, але думають, що наявність такого ресурсу забезпечить їм фінансове благополуччя на найближчі десятки літ.
На жаль, проекти такого рівня розроблялися та проектувалися не один місяць та і їх успіх багато в чому залежав від вдалих рекламних кампаній.А хтось хоче «малою кров’ю» та малими фінансовими затратами, отримати щось мегаграндіозне.
Для того, щоб наблизитися до рівня успіху фаворитів ринку, перш за все потрібно запастися терпінням та проаналізувати можливості та функції конкретного проекту: чи усі нюанси роботи вам зрозумілі; чи кожний етап роботи ви можете забезпечити; чи підходить така схема роботи для вас та вашої продукції; хто буде вашою цільовою аудиторією та як ви будете її залучати; як буде проходити монетизація і головне - чи готові ви вкладати в це час та зусилля. В багатьох випадках ці питання залишаються відкритими, а ідеї на мільйон доларів залишаються лише ідеями. Потрібно розуміти, що проекти такого рівня потребують детального планування та проектування, а також чималого фінансування. Якщо ж все-таки ви вирішили розвивати ідею нового проекту, спочатку визначіть усі плюси на мінуси, а вже потім приступайте, впроваджуйте та працюйте. І пам’ятайте: добре обдумана власна ідея, краща за погано скопійовану історію чужого успіху.