Співпраця із замовниками
- 24 Травня 2014
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
- 3861
Якось завжди обирала теми для статей, які напряму стосувалися швидше інших виконавців, ніж своєї ролі у роботі компанії. Можливо тому, що роль менеджера не зовсім помітна у проекті, але в чомусь вона все-таки є. Якщо глянути на сам процес роботи над проектом, то його можна порівняти, ніби замовник та виконавець сидять поруч на стільцях, а між ними сидить менеджер. Ось в тому є десь моя роль та функція сидіти між двома сторонами.
Власне менеджер на цей процес і може глянути з боку, бо в цій ситуації виступає як певна пов’язуюча ланка. У своїй роботі я стараюся ставити себе як на сторону виконавця, так і на сторону замовника. Досить часто я чую від замовників про те, що вони б напряму могли спілкуватися із виконавцем. Насправді в деяких випадках – це необхідність, звісно в присутності менеджера, так як інколи потрібно пояснити певні нюанси, які легше напряму донести до виконавця. Але інколи, читаючи зауваження/побажання клієнта, я розумію, що виконавцям цього показувати не варто. Звісно, я також розумію, що не все, що замовник напише, він зможе сказати напряму дизайнеру чи програмісту; а також далеко не все і дизайнер скаже замовнику. Неодноразово, коли я казала, що повністю все скопіювала і передала виконавцю, замовники почали переживати і казати: «Навіщо? Йому ж неприємно, йому ж ще працювати над нашим проектом». Але ж я також представник цього виконавця… В будь-якому випадку, менеджер – це посередник, фільтр та регулятор у співпраці. Якщо ж говорити чесно і вам настільки хочеться спробувати прямих розмов з виконавцем, є фрілансери, які працюють напряму із замовником. Але тут вже потрібно дивитися як вам зручніше.