Шлях до успіху
- 25 Січня 2014
- Serhiy Lavrynenko
- Менеджмент
- Різне
- 3466
В своїй роботі ми займаємось розробкою власних та клієнтських проектів. Деякі проекти цікаві, деякі не дуже. Деякі дорогі, інші — дешеві. Проте, усі проекти мають дві спільні проблеми: зацикленість на деталях, та як результат, постійна відстрочка запуску.
Кожен замовник хоче, щоб його проект був найкращим. І це цілком справедливо. При цьому, більшість замовників намагається втиснути якомога більше функціоналу в обмежений термін та бюджет. І ось тут ховається корінь зла. Мені ще не доводилось чути від жодного клієнта фразу, накшталт: "Задача нашого сайту — почати продавати якомога швидше. Різноманітні "фішки" можна реалізувати пізніше!", натомість, майже завжди я чую: "А якщо комусь з відвідувачів захочеться додатково <зробити щось>, а цієї функції у нас не буде? Він піде і більше не повернеться!". Як результат, ми з замовником витрачаємо купу часу на обговорення різноманітного функціоналу та моделювання сценаріїв поведінки, які не впливають напряму на основну задачу проекту. Проект, який міг би вже працювати та отримувати відгуки користувачів, натомість продовжує шліфуватись.
У досконалості немає меж. Натомість межі є у терміну та бюджету. Чим швидше ви запуститесь, тим швидше відіб'єте витрачені на проект гроші та почнете заробляти, або, більше заощадите. Якщо ваш проект дійсно має право на життя і буде цікавим для користувачів, ви зможете дізнатись безпосередньо у них, які додаткові функції їм потрібні. Якщо ж, ваша ідея нікого не зацікавить, ви втратите менше грошей ніж могли б, якби продовжили розробку. В обох випадках, думаю, переваги очевидні.
Отже, шлях до успіху. Чітко сформулюйте задачу проекту та визначіть, який мінімальний функціонал потрібен для її досягнення. Як тільки цей функціонал буде реалізований та відтестований — запускайте проект. Все інше залиште на потім. Ніхто не зможе гарантувати, що вам вдасться дійти до успіху. Але, принаймні, рухатись ви будете в правильному напрямку.