Питання про СПАМ
- 6 Червня 2014
- Halyna Kharambura
- Різне
- 3306
Електронна комерція вже тісно ввійшла в наше життя, але жила та розвивалася вона без регулювання законом. І от настав час, коли ВР вирішила, що інтернет торгівля має право мати свій закон. Є багато моментів, які регулюються в цьому законі, але одним з доволі цікавих та очікуваних моментів - це питання надсилання електронних пропозицій.
Ми усі давно знаємо слово «спам», але визначення його назвати було важко, так як якигось нормативних актів, які б регулювали це питання не було, то ж кожен трактував СПАМ по-своєму.
Отже, основні вимоги до комерційних повідомлень, щоб їх не можна було назвати небажаною поштою, такі:
1. Відправляти комерційні електронні повідомлення можна лише тим, споживачам, які погодилися на їх отримання. Це в принципі було зрозуміло і без закону.
2. Ви можете надсилати комерційні повідомлення тим, хто не погоджувався на її отримання, проте в листі обов’язково повинна бути можливість відмовитися від майбутнього отримання таких листів. Ось це і по суті основний пункт щодо цього питання. В принципі цей пункт передбачає, що ситуація з надсиланням не зміниться, просто усі повинні будуть слідкувати виключно за посиланням.
3. Відправник має бути ідентифікований;
4. Інформація про ціни, знижки, пільги має бути чітко визначені та відповідати дійсності.
В будь-якому випадку закон ще буде допрацьовуватися та і чи приймуть його невідомо, але що радує, що є певне вже визначення цього терміну і він уже не такий страшний.