Нам потрібна візитка
- 15 Березня 2014
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
- 2775
Мабуть кожна компанія, яка працює у сфері веб-розробок, класифікує для себе за певними критеріями сайти. Типів сайтів є багато і тим більше є багато варіацій кожного типу. Одними з найпростіших типів вважаються так звані сайти візитки і їх визначення збігається майже у всіх компаній. Логічно, що якщо функціонально – це найпростіші проекти, то відповідно і вартість в них нижча в порівнянні з іншими типами проектів. Традиційно в цей термін вкладається сайт з описом компанії, послуг та контактними даними. Загалом ці сайти навіть не для усіх замовників підходять відповідно до їх сфери діяльності.
По статистиці 40% запитів в нашій компанії включають словосполучення «простенький сайт-візитка», а далі вже в залежності від ситуації можна прочитати: «візитка з маленьким каталогом товарів та можливістю замовлення», «візитка із блогом та форумом», « простенька візитка з каталогом товарів з інтеграцією з 1С.8.2». Звісно, що візитки не можуть включати таких розділів. Якщо дивитися на цю ситуацію з точки зору інших сфер життя, то це як прийти в ресторан попросити простенький салатик, але поряд покласти лобстера. Усім зрозуміло, що лобстер буде зазначений в рахунку.
Варто розуміти, що вартість проекту не залежить від слова, яким ви назвете його, а залежить від функціоналу, який вам потрібний. Ніхто ж не підпише з вами кошторис без кінцевого узгодження розділів та функцій. Якщо ж у вас є обмежений бюджет, то краще його озвучити і тоді компанія-розробник зможе вам запропонувати оптимальний пакет, який можна зробити за цю вартість.