Бло

г

Перед початком роботи над проектом, обидві сторони співпраці найбільше цікавить питання вартості. Виконавець хоче отримати максимальний прибуток, а замовник - якісний продукт за прийнятну ціну.

Що спільного у презерватива і технічного завдання (ТЗ)? Насправді, значно більше ніж здається на перший погляд. Для того, щоб відповісти на це цікаве запитання, давайте спробуємо спочатку проаналізувати — що таке ТЗ і для чого воно потрібне.

Загалом процес розробки сайту можна розділити на п’ять етапів (формування технічного завдання, розробка дизайну сайту, верстка дизайн-макетів, підключення до адміністративної частини та програмування, наповнення сайту інформацією). Як на мене усі вони є рівноцінно важливі для того, щоб на виході можна було отримати справді якісний продукт. Проте досить часто трапляється, що власники сайтів забувають про останній етап – внесення контенту сайту. От і появляється в інтернеті величезна кількість сайтів, які або ж взагалі ненаповнені, або ж вони залишаються на рівні, на якому їх здав розробник сайту і оновлюються вкрай рідко.

На момент створення блогу передбачалось, що гілку "Дизайн" будуть наповнювати власне дизайнери. Але, оскільки зараз всі дизайнери страшенно зайняті і роблять перерви в роботі лише на сон і прийом їжі (а одного з них ще і в армію забрати хочуть), написати статтю довелось мені.

Емейл-маркетинг напевно є найбільш суперечливим видом інтернет-реклами, який викликає велику кількість запитань і стільки ж пустих відповідей. Більшість з нас, таке враження, що стоїть на роздоріжжі: ніби і хоче спробувати, і тим самим залучити нову цільову аудиторію, а ніби і боїться. Звичайно, можна довго описувати усі переваги, які може дати нам розсилка емейл-повідомлень, проте я б не хотіла переконувати у «цілющих» властивостях емейл-розсилки. Є одне українське прислів'я: «Вовка боятися — в ліс не ходити». Спробуйте, і ви самі зможете дати відповідь, чи ефективне це рішення для вас, чи ні.

Про зростання українського інтернет-ринку не писав хіба що лінивий. Кожне онлайн-видання наводить свої космічні цифри з дев'ятьма нулями, ілюструючи тенденцію зміни кількості замовлених через інтернет товарів. Кількість українських інтернет-користувачів вже майже перевалила за половину населення країни, а соціальними мережами користується вже кожен 5-тий українець. Бізнес-сегмент теж не відстає: не мати сайту компанії, або хоча б сторінки в онлайн-каталозі вже вважається поганим тоном. Акціонерні товариства взагалі забов'язані законом мати власні веб-сторінки в інтернеті.

Хтось мусив це зробити!

Медична платформа "PeteHealth"

 

Дизайн обкладинки для книги "Столітній чоловік, що виліз у вікно і зник"

 

Платформа для референцій "LEGAL MATES"

 

FundFlow - онлайн платформа для подій

 
Розкажіть нам про свій проект!