Бло
г- 19 Травня 2014
- Serhiy Lavrynenko
- Менеджмент
- Різне
Ви коли-небуть чули про культ Карго (англ. вантаж)? Навіть якщо і не чули, то гарантовано мали справу з його проявами в повсякденному або професійному житті.
- 18 Квітня 2014
- Serhiy Lavrynenko
- Менеджмент
Цікава особливість: в Україні багато спеціалістів задіяні в аутсорсингу, але далеко не всі з них можуть чітко пояснити — що це таке? Ще більша кількість людей просто чула про аутсорсинг, і сприймає його лише як незрозуміле закордонне слово. В мережі є багато цікавих та вичерпних визначень цього питання, які варто почитати. Натомість я спробую пояснити значення аутсорсингу максимально коротко та зрозуміло.
- 15 Березня 2014
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
Мабуть кожна компанія, яка працює у сфері веб-розробок, класифікує для себе за певними критеріями сайти. Типів сайтів є багато і тим більше є багато варіацій кожного типу. Одними з найпростіших типів вважаються так звані сайти візитки і їх визначення збігається майже у всіх компаній. Логічно, що якщо функціонально – це найпростіші проекти, то відповідно і вартість в них нижча в порівнянні з іншими типами проектів. Традиційно в цей термін вкладається сайт з описом компанії, послуг та контактними даними. Загалом ці сайти навіть не для усіх замовників підходять відповідно до їх сфери діяльності.
- 26 Лютого 2014
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
Ми продовжуємо публікувати статті по бухгалтерському обліку сайтів. Цього разу мова піде про облік розрахунків в інтернет-магазинах. Наведено уривок статті Паламаренко Ю.О., викладача кафедри обліку та аудиту, Східноєвропейського університету економіки і менеджменту.
- 19 Лютого 2014
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
Декілька років тому ми розмістили у себе статтю про облік витрат витрат підприємства на створення сайту. Аналіз статистики Google Analytics показав, що cтаття користується великою популярністю серед відвідувачів. Проте, оскільки законодавство в нашій країні, на жаль, міняється так само часто як погода у Львові, ми вирішили опублікувати в нашому блозі нову актуальну статтю на аналогічну тему. Нижче наведено уривок статті к.е.н. Оліфірової Ю.О. та к.е.н.доц. Ягмур К.А.. Як і раніше, наведена інформація буде корисною бухгалтерам та керівникам підприємств.
- 1 Лютого 2014
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
Так вже повелося, що національній валюті в нашій державі довіряє невелика частка населення і навіть бабця-пенсіонерка воліє запихати свої заощадження в банку в американських доларах і на жаль не в гривнях. От і підприємці в ціноутворенні стараються прив’язатися до іноземних валют.
- 25 Січня 2014
- Serhiy Lavrynenko
- Менеджмент
- Різне
В своїй роботі ми займаємось розробкою власних та клієнтських проектів. Деякі проекти цікаві, деякі не дуже. Деякі дорогі, інші — дешеві. Проте, усі проекти мають дві спільні проблеми: зацикленість на деталях, та як результат, постійна відстрочка запуску.
- 25 Грудня 2013
- Serhiy Lavrynenko
- Менеджмент
Слово «ні», це лише дві літери алфавіту. Однак, вони здатні приносити чимало користі тим, хто вміє ними користуватись, і водночас, багато проблем тим, хто не вміє.
- 11 Грудня 2013
- Serhiy Lavrynenko
- Менеджмент
Кожному з нас в житті доводилось робити оцінки часу. Скільки часу треба на те, щоб дійти від дому до роботи? Або скільки часу знадобиться, щоб зробити домашні справи на вихідних? За скільки часу треба приїхати в аеропорт, щоб встигнути на рейс? Гадаю, хід думок зрозумілий. У більшості людей не виникає особливих труднощів з визначенням конкретних цифр. Деякі оцінки виявляються точними, деякі помилковими. Ми звикли завжди оцінювати час і робимо це на підсвідомому рівні. У веб-проектах (та і в будь-яких інших) оцінках часу (а на основі неї і вартості) проводиться так само, як ми звикли робити це щодня. Різниця лише у вартості помилки.
- 26 Жовтня 2013
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
- Різне
У будь-якому типі реклами найбільше нас цікавить, який від нього буде ефект. Результат емейл-розсилок залежить від багатьох факторів і можна про них писати цілі трактати та книжки. Проте однозначно можна сказати, що одним з найважливіших факторів є тема повідомлення, з якою адресати отримають ваші послання, адже саме з неї починається діалог з отримувачами ваших повідомлень. Як кажуть «як корабель назвеш, так він і попливе».