Якою була реклама в українських газетах понад 100 років тому?
- 19 Березня 2015
- Khrystia Novak
- Дизайн
- Різне
- 5526
В старих газетах мені найбільше подобається розглядати рекламні блоки — як на мене, це класне джерело для натхнення. От нещодавно я натрапила на кілька газет — «Діло», «Рада» та «Буковина».
Я подумала, що було б непогано поділитися з вами деякими прикладами рекламних оголошень, бо ретро та стилізація залишаються в тренді — раптом вам знадобиться для роботи?
Думаю, дизайнери оцінять «гру зі шрифтами», невмирущі рамки та особливості компонування елементів дизайну. Копірайтери та менеджери, я майже впевнена, багатозначно зітхнуть: «Боже, нічого нового під сонцем!».
Рік випуску та номер газети я не зазначала, аби не втомлювати вас цифрами.
І ще одне. Ставте «like» та пишіть в коментарях, якщо вам сподобається матеріал. Так я буду знати, чи продовжувати мені свою титанічну працю :)
«Діло» (Львів, 1880–1886)
Безкоштовно. Майже.
«Через велику кількість замовлень скоро будуть розкуплені всі запаси на складі» (тепер в товстезних підручниках з маркетингу такий прийом по-науковому називають «штучним створенням дефіциту»)
«Патентовані і в Лондоні премійовані сервізи зі срібла «Фенікс».., які навіть через 25 років не відрізниш від справжнього срібла, що підтверджують тисячі подяк та вдячних листів від найбільших панів».
«Буковина» (Чернівці, 1892–1897)
«Добра і дешева», «дешевше, ніж всюди» + рік гарантії чи обслуговування у сервісному центрі. Ну хіба не чудово?
«Рада» (Київ, 1906–1911)
«Нововинайдена першорядна» бритва — мрія майстра із барбершопу та простого смертного хіпстера.
«Оригінальні», «найдешевші і найпростіші», «гарантія» — все як має бути.
Деякі проблеми нікуди не діваються.
За умови повної передоплати доставка безкоштовна.
Діаманти теж не втрачають своїх позицій.
Ох цей старий добрий негідник розпродаж! Завжди працює.