Дизайн затверджено
- 29 Березня 2014
- Halyna Kharambura
- Дизайн
- 3221
Одним з моїх найнеулюблених обов’язків на роботі є затвердження намальованого нами дизайну із замовником. Взагалі-то я вважаю цей етап одним з найважчих і найважливіших у розробці сайтів.
Неодноразово аналізуючи розмови із клієнтами, дійшла висновку, що є один нюанс, який стоїть між сторонами в цій ситуації. Чомусь в багатьох замовників виникає думка, що дизайнери хочуть якнайшвидше затвердити дизайн і забути за нього, а вже якість роботи та те, чи подобається це самому замовнику для них є неважливим. Проте це не зовсім так, принаймні в нашій компанії і цьому є кілька логічних пояснень.
Перш за все варто розуміти, що в більшості компаніях нашого профілю продають не менеджери з продажу, а продає – портфоліо. Це вагомий аргумент для того, щоб випускати тільки якісний продукт, який буде не тільки соромно показати іншим, а й в майбутньому приведе нових замовників.
По-друге, слід розуміти, що в нас одна ціль із замовниками – це оптимальний та найкращий результат. У своїй роботі ми орієнтуємося на довгострокову співпрацю з усіма замовниками, тому стараємося здебільшого на всі 100 %. Звісно, що ми не можемо стояти осторонь, коли замовник вносить поправки, які можуть призвести до погіршення результату. Тому і даємо свої поради та пробуємо пояснити своє бачення.
Замовникам варто розуміти, що ніхто не хоче їх надурити, чи не виконати їх побажання, і прислухатися до думки дизайнера, адже ви його найняли, щоб він вам запропонував своє дизайнерське рішення, а не візуалізував ваші побажання.