Чи потрібні відгуки на сайті
- 30 Серпня 2014
- Halyna Kharambura
- Різне
- 5575
Опитування інтернет користувачів показують, що 70% відвідувачів сайту звертають увагу на відгуки інших користувачів, з них більша частина приймає рішення про покупку власне на основі відгуків. Можна навіть виділити сфери діяльності, які найбільше залежні від відгуків покупців здебільшого - це інтернет-магазини, сфера HoReCa та все що пов’язано з туризмом.
В принципі це логічно, оскільки, ні хороші умови, ні низькі ціни, ні ваш ідеальний сайт не може гарантувати покупцю бездоганної покупки чи послуги. Може бути безліч нюансів, які можуть вплинути на кінцевий результат: продавець може із запізненням відправити товар, або ж товар може бути неякісний, погане обслуговування і так далі. А саме відгуки інших реальних людей можуть надати відвідувачу сайту впевненість у покупці та надати вам певний «кредит довіри».
Відгуки можуть бути і негативними, але це не причина їх видаляти. Потрібно дати відповідь незадоволеному покупцю, а ще краще написати про вирішення проблеми (звісно, якщо вона вирішена). Це покаже іншим відвідувачам, що ви не видаляєте негативні думки про компанію та товари, а працюєте над покращенням сервісу та вирішенням непередбачуваних ситуацій.
Загалом розділ відгуків може, на мою думку, може зіграти як позитивну, так і негативну роль. Перш ніж прийняти рішення про наявність цього розділу на сайті, подумайте чи ваша цільова аудиторія буде їх залишати. Досить часто спостерігається, що цей розділ залишається пустим, а це точно не сприяє тому, щоб у відвідувача з’явилося бажання замовити товар/послугу у вас. Відгуки вимагають постійної роботи та контролю, оскільки, потрібно пропонувати користувачам написати відгук. Найкращий спосіб за певний час, коли користувач уже мав можливість скористатися товаром чи послугою та сформувати свою думку , відправити на його електронну скриньку повідомлення із пропозицією написати відгук. Самостійно покупці пишуть частіше негативні відгуки, аніж, коли їх все влаштовує. Якщо ж ви не готові вкладати в цей час, краще опустити наразі функціонал відгуків, а зосередити увагу на інших корисних можливостях для вашого сайту.