Часті питання про емейл-маркетинг. Частина 2
- 26 Жовтня 2013
- Halyna Kharambura
- Менеджмент
- Різне
- 3224
У будь-якому типі реклами найбільше нас цікавить, який від нього буде ефект. Результат емейл-розсилок залежить від багатьох факторів і можна про них писати цілі трактати та книжки. Проте однозначно можна сказати, що одним з найважливіших факторів є тема повідомлення, з якою адресати отримають ваші послання, адже саме з неї починається діалог з отримувачами ваших повідомлень. Як кажуть «як корабель назвеш, так він і попливе».
Часто помічаю повідомлення з темами, які складаються з двох-трьох речень, поки дочитую до кінця – вже не хочеться нічого відкривати і читати. Виходить, що в цьому питанні розмір має значення і то не останнє. Перш за все варто зауважити, що деякі поштові сервіси мають обмеження на кількість символів у темі. В результаті користувач отримує обрізане на півслові речення, що не зовсім підходить для реклами.
Основне завдання теми – це привертати увагу, а не описати коротко все, що ви надсилаєте. Необхідно коротко донести суть повідомлення, можливо зробити тему смішною, чи інтригуючою, запропонувати знижку, чи спеціальні умови. Спробуйте поставити себе на місце отримувача повідомлення, подумати, що б могло вас зацікавити. Це зможе полегшити вам задачу у створенні справді ефективної розсилки.
Загалом нічого складного тут немає, потрібно трішки подумати та застосувати креативний підхід.